Powiadomienia SMS

Na pewno spotykasz się z sytuacją, gdy pacjent pyta o lek chwilowo niedostępny w Twojej aptece. Wpisujesz wówczas lek na listę braków, zamawiasz go w hurtowni telefonicznie lub za pośrednictwem kanału KS-EWD. Pacjentowi przekazujesz orientacyjny termin sprowadzenia leku.

Teraz w programie aptecznym dostępne jest nowe rozwiązanie – automatycznie wysyłanie powiadomień SMS. Wiadomości SMS mogą informować pacjenta o:

- dostępności zamówionego leku,

- przygotowaniu do odbioru leku recepturowego.

Jak działają automatyczne powiadomienia SMS?

W momencie wpisywania leku na listę braków lub zamawiania leku za pośrednictwem kanału KS-EWD, masz możliwość podania numeru telefonu komórkowego do pacjenta, obok pozycji leku. Dzięki temu, gdy tylko lek znajdzie się na stanie apteki, pacjent otrzyma wiadomość o możliwości jego odbioru. Wiadomość wysyłana jest automatycznie i bez zaangażowania personelu apteki.

W ramach współpracy z OSOZ każda apteka może już teraz przetestować nową usługę. Na dobry początek otrzymałeś testowy pakiet SMS. Jest on dla Ciebie dostępny po włączeniu usługi w Serwisie Apteki.

Kliknij tutaj, aby poznać rekomendację prawną, dotyczącą korzystania z automatycznie wysyłanych Powiadomień SMS.

Powiadomienia SMS dotyczące informacji handlowych

Za pośrednictwem Powiadomień SMS masz dodatkową możliwość przekazywania pacjentom tzw. informacji handlowych, nie związanych bezpośrednio z opieką farmaceutyczną. Więcej informacji w Serwisie Apteki.

Więcej informacji o usłudze możesz uzyskać prosząc o kontakt z konsultantem OSOZ, kontaktując się telefonicznie pod numerem 32 609 12 61 lub wysyłając zapytanie na adres e-mail kontakt@osoz.pl.

Chcę porozmawiać z konsultantem

Logowanie do
Serwisu Apteki